21 February 2015

Penyambut Kata

 Assalamualaikum :)

long time no see kan? ahh! rindu kalian! acah-acah fans ramai pulak?!
72 hari aku menghilangkan diri dan mula betapa di sebuah tempat yang penuh dengan suka dan duka. lahaii.. cepat pula masa berlalu. Wei, sumpah lah! aku rindu pula tempat tu! 

Aku tak mahu cerita panjang. cukuplah sekadar aku menunjukkan diri aku sahaja. Dah lama aku tak usha blog ni, nak baca blog-blog kalian yang super-hebat tuh! dah lama tak usha Giveaways yang meletup-letup tu. dah lama tak usha 'abang-abang' hensem siap dengan kaca mata hitam tu. oouii~ kamek rindu! Kamek rindu!

Nak cerita satu persatu memang tak lah buat masa sekarang ni. aku dah penat. mood nak menulis panjang-panjang belum sampai lagi. Nantilah.. bila keadaan sudah pulih, Insha Allah akan di-update cerita-cerita gempaks! (non-gempaks) Apa-apa pun, mulakan hari kalian dengan senyuman dan bismillah. Moga Allah redha :)

Di sini bermulanya kisah pahit dan manis.
Di sini bermulanya kisah cinta dan benci.
Di sini bermulanya panas dan sejuk.
Di sini bermulanya Persahabatan.
Di sini bermulanya kejujuran.
Di sini bermulanya Kekuatan!


*to be continued*


No comments:

Post a Comment